REKLAMACJE I ZWROTY
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.carlline-butik.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres : CARLLINE BUTIK, 82-110 Sztutowo, ul. Błękitna .
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z dowodem zakupu.
· Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas z opłatą za pobraniem lub paczkomatami.
· Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
· Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
· Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
** jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu!
REKLAMACJA
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy niezwłocznie odesłać na adres: CARLLINE BUTIK, 82-110 Sztutowo, ul. Błękitna 1. wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z dowodem zakupu.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Carlline Butik zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Carlline Butik ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
Formularz Reklamacyjny do Pobrania - TUTAJ