REKLAMACJE I ZWROTY

 

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.carlline-butik.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

 

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres : CARLLINE BUTIK, 82-110 Sztutowo, ul. Błękitna .

 wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z dowodem zakupu.

 

·        Nie przyjmujemy zwrotów  wysłanych do nas z opłatą za pobraniem lub paczkomatami.

·        Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

·        Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

·        Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 

** jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu!

 

REKLAMACJA

 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy niezwłocznie odesłać na adres: CARLLINE BUTIK, 82-110 Sztutowo, ul. Błękitna 1.  wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z dowodem zakupu.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

  • Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Carlline Butik zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Carlline Butik ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Formularz Reklamacyjny do Pobrania - TUTAJ